top of page

VENOM

Kola Spirit VENOM ti nabídnou to nejlepší co v dnešní době můžete mít. S hmotností pouhých 1280 gramů a výškou ráfku 45 mm jsou ideální pro roviny i kopce. Kola mají karbonové špice, které jsou lehké, ale zároveň pevné a tuhé. Náboje jsou zase osazeny keramickými ložisky, která ti nabídnou ten nejmenší valivý odpor . Kola jsou připravena na bezdušové pláště, ale dají se použít i klasické duše. Díky vnitřní šířce ráfku 21 mm můžeš nasadit i širší pláště, což ti přinese lepší komfort i kontrolu nad tvou raketou. Pokud tedy hledáš to nejlepší, Spirit VENOM tě určitě nadchne.

- Hmotnost 1280 gramů

- Výška ráfku 45mm

- Náboje : Přední.12x100mm, Zadní 12x142,

- Ořech ratchet system 36T

- Centrlock uchycení kotouče
- Karbonové špice
- Náboje s keramickými ložisky 
- Připraveno na bezdušové pláště/duše
- Vnitřní šířka ráfku 21 mm 

​​

UCI certifikace
UCI certifikace

Certifikace UCI

Uni technologie

Ráfky UNI technolgie

Klíčovým prvkem této karbonové technologie je kombinace uhlíkových vláken Toray T800 a T1000 tato moderní technologie tak poskytuje ještě lepší pevnost v tahu, horizontální a vertikální tuhost a v neposlední řadě je vyváženější také modul pružnosti.

Náboje

Náboj pro kotoučové brzdy má speciální uspořádání paprsků: 21 na předním kole (14 na pravé straně, 7 nalevo). U zadního je 24 paprsků (16 napravo, 8 nalevo). Vyladěná geometrie úhlu těchto nábojů, zlepšuje lepší přenos energie a také stabilitu kol při agresivním průjezdu zatáčkami.

Přední náboj

Keramická ložiska

Přední i zadní náboje používají keramická ložiska S&S, keramická ložiska dále zvyšují valivou účinnost nábojů s nižším valivým odporem.

Zadní náboj

Karbonové aero špice

Karbonové špice mají výrazně vyšší tuhost a pevnost v tahu než jejich ocelové protějšky, což se projevuje o 7 % lepší boční odezvou. Díky schopnosti lépe absorbovat vysokofrekvenční vibrace poskytují karbonové špice také větší komfort během jízdy. Navíc zajišťují lepší aerodynamiku a vynikající stabilitu, což vám může poskytnout rozhodující výhodu v závěrečném sprintu nebo při nastupování v kopcích

karbonové špice
bottom of page