top of page

Všechny žádosti reklamace, vrácení produktu musí proběhnout po vyplnění reklamačního formuláře s žádosí o poprodejní služby. Bez předchozího vyplnění a schválení nám prosím neposílejte žádné zboží zpět. Žádné položky vrácené bez předchozího schválení nebudou mít nárok na vrácení peněz. Jakékoli problémy týkající se poškozeného nebo chybějícího zboží je třeba společnosti SPIRIT Cycling sdělit do 7 dnů od doručení. Pokud se tak nestane do 7 dnů, společnost Spirit cycling nenese odpovědnost za případné poškození nebo ztrátu během dopravy.

1 Zrušení nebo úprava objednávky před odesláním produktu


1)Pokud chcete svou objednávku upravit nebo zrušit, učiňte tak prosím do 24 hodin od podání objednávky kontaktováním společnosti SPIRIT cycling prostřednictvím e-mailu nebo chatu na našich webových stránkách. Žádosti o změnu nebo zrušení objednávky po uplynutí 24 hodin nemusí být vyhověno.  Pokud jí bude vyhověno, mohou být účtovány dodatečné poplatky.

2)Po uplynutí 24 hodin od zadání zakázkové objednávky je velmi nepravděpodobné, že by bylo vyhověno žádosti o vrácení a/nebo změnu.

3)Pokud si přejete zrušit objednávku před jejím odesláním, můžete nás o tom informovat e-mailem na oficiálních webových stránkách společnosti SPIRIT cycling. V některých případech může být objednávka odeslána ještě předtím, než obdržíte oznámení.

Proces reklamace

2. Poškozený nebo chybějící produkt

1)Prosím, pečlivě zkontrolujte zásilku po jejím doručení, než ji podepíšete. Pokud je zjevně poškozená, pořiďte prosím fotografie poškození a balíček odmítněte. Do 7 dnů od doručení zašlete společnosti Spirit cycling fotografie poškozeného balíku e-mailem nebo prostřednictvím chatu.

2)Pokud bude uplatněna reklamace u přepravní společnosti, poskytne vám číslo pro odškodnění.  Toto číslo prosím sdělte společnosti SPIRIT cycling pro účely sledování zásilky.

3)Pokud jste zásilku podepsali a po otevření zjistíte, že je zboží poškozené, kontaktujte prosím společnost SPIRIT cycling do 7 dnů od doručení. Po obdržení souhlasu s vrácením zašlete balíček zpět společnosti SPIRIT cycling do 30 dnů od data doručení. Do 10 dnů od vrácení zboží společnosti SPIRIT cycling bude ověřena příčina problému a budete kontaktováni ohledně možnosti vrácení peněz v plné výši nebo výměny. V případě vrácení peněz vám budou peníze zaslány na váš původní platební účet.

3 Vrácení, která nesouvisí se stavem výrobku

Pokud objednaný výrobek z jakéhokoli důvodu nesplňuje vaše očekávání, lze jej s určitými omezeními vrátit.

Do 30 dnů od doručení kontaktujte společnost SPIRIT cycling prostřednictvím e-mailu na oficiálních webových stránkách. Neposílejte žádné zboží zpět společnosti SPIRIT cycling bez předchozího schválení.

Budete zodpovědní za následující: náklady na dopravu na vaši adresu, náklady na dopravu a jiné poplatky do společnosti SPIRIT cycling. Do 14 pracovních dnů od vrácení výrobku společnosti SPIRIT cycling bude vyřízeno vrácení peněz.

Pokud se na vaši objednávku vztahuje některý z těchto bodů, není možné ji vrátit:

  • Výrobek byl použit

  • Obal výrobku je poškozený

  • Výrobek je sám o sobě poškozen

  • Výrobek není v plném stavu pro další prodej

  • Vrácený výrobek nebyl společností SPIRIT cycling přijat

  • Od dodání uplynulo více než 30 dní

  • Není k dispozici doklad o koupi

4. Výrobní vada

Pokud se u jakéhokoli výrobku zakoupeného u společnosti SPIRIT cycling vyskytne podezření na výrobní vadu do 3 let od data dodání, vyplňte prosím náš reklamační formulář s žádosti o poprodejní servis.

5. Postup pro vrácení peněz

Pokud vrácený výrobek splňuje standardy pro vracení a vrácení peněz, budeme vás do 14 pracovních dnů kontaktovat, abychom vám potvrdili částku, která vám má být vrácena, a zajistili její vrácení. Vrácená částka by pak byla zaslána na váš původní platební účet. Zpracování transakce bankou může trvat několik dní. Pokud vám společnost SPIRIT cycling oznámí, že vrácení peněz bylo odesláno, a dojde ke zpoždění, kontaktujte prosím přímo svou banku. Pokud vrácení peněz stále nebylo doručeno do 7 dnů od oznámení, kontaktujte prosím společnost SPIRIT cycling.

Pokud vrácený výrobek nesplňuje standardy společnosti SPIRIT cycling pro vrácení a refundaci, bude žádost odmítnut produkt vám bude vrácen. V takovém případě pak budete zodpovědní za náklady na dopravu.

Pokud došlo k chybě v objednávce, například k odeslání nesprávného zboží, společnost SPIRIT cycling poneseme náklady na zpětné zaslání.

Máte-li jakékoli dotazy týkající se vašeho nákupu, přečtěte si prosím záruční podmínky společnosti SPIRIT cycling. Společnost SPIRIT cycling můžete také kontaktovat prostřednictvím e-mailu na adrese na oficiálních webových stránkách.

bottom of page